Abyste si jednoduše nastavili nebo osvěžili, o co vlastně usilujete, udělejte 3 věci, které se vám musí vejít na jednu stránku:
1. Sepište si svojí vizi v jedné větě: „Stát se …jakou… restaurací, která bude …kým… obdivována/známa pro …co…“.
Sestavte si větu co nejvíce přesně jako výsledek vašich úvah o konceptu. Např.:
-
- o Staneme se první hospodou, kterou budou milovat i ženy nebo „spojíme pivovar a výčep pod jednu střechu“ (Sice už nebudete originální, ale alespoň budete mít jasnou vizi)
2. Pak si sepište pět hlavních pilířů – CO pro to musíte pro dosažení vize udělat a JAK to uděláte. Co
nejvíce stručně ale přesně, jako byste to psali očima hosta, např.:
-
- o Budeme vařit z tradičních surovin, ale pestře tak, aby si vždy žena s chutí vybrala
- o Budeme mít reputaci pro jednu z nejlepších obědových nabídek v okolí
- o Štamgasti i noví hosté nám budou chválit perfektně ošetřené pivo
- o „Budeme mít neotřelou, autentickou komunikaci na sociálních médiích, která bude hosty včetně žen bavit, a do které pomocí motivace zapojíme i naše zaměstnance, zejména ženy“
- o Přívětivý a pohostinný personál
3. A pět věcí, které musíte sledovat, abyste věděli, že jste uspěli (Dosáhnout / vydělat / ušetřit / obsloužit xxxx do xxxx data)
-
- o Stálé menu s 20% poměrem jídel pro ženy s kvartální úpravou a týdenními speciálními nabídkami.
- o #obědů. Foodcost na úrovni …. #liků na obědové menu.
- o Vlastní sanitace 2x týdně. Tým vedený zkušeným výčepním. Auditní skŕe 95%+, Výtraty do 3%
- o Budeme měřit „Míru zapojení fanouškovské základny (liky, zhlédnutí) a průměrný počet komentářů na post“.
- o Pravidelná 121 s klíčovými lidmi. Plán rozvoje pro manažera, vedoucí směn a šéfkuchaře.