Chcete ukázat svou spolehlivost?
Jsme asociace sdružující na dobrovolné bázi malé a střední podniky a živnostníky napříč všemi regiony ČR i obory. Zajímají nás začínající podnikatelé, ženy podnikatelky, řemeslníci, rodinné firmy, gastroprovozy, podnikatelé 55+, exportéři, inovativní firmy apod. Naším účelem je podporovat české podnikatele a pomáhat jim v jakékoli situaci. Pokud věříte v české podniky a chcete je podporovat s námi, nyní máte příležitost.
Právě hledáme pracovitou posilu s pozitivním přístupem na pozici Asistent / asistentka generální ředitelky
- Baví Vás administrativa a chcete pracovat samostatně?
- Dokážete pracovat systematicky a spolehlivě?
- Neodradí Vás rutina?
- Láká Vás sestavování zpravodaje s novinkami pro firmy?
- Neostýcháte se zavolat například do sekretariátu ministra nebo předsedy vlády?
- Máte za sebou výsledky, které si můžeme ověřit? (praxe, brigáda, práce, stáž, …)
- Máte komunikační znalost angličtiny?
- Hledáte spolehlivého zaměstnavatele, který vyznává principy sociální odpovědnosti a udržitelnosti?
Pokud ano, přihlaste se, možná hledáme právě Vás! Měníme české podnikatelské prostředí k lepšímu a Vy můžete být u toho s námi!
Na začátku je důležité Vás upozornit, že tato pozice je pro nás velmi důležitá, protože spolupracujeme dlouhodobě s významnými partnery, které nechceme zklamat. Vaše práce bude důležitá pro celé vedení asociace a pro její renomé. Je proto stěžejní, aby bylo vše hotovo v termínu a dle zadání. Nemusíte se ale obávat, do všeho Vás postupně zaškolíme a budeme Vám v začátcích plně nápomocni.
Co Vás na této pozici čeká:
- Vedení sekretariátu – denní pošta, e-maily, kancelářské potřeby, péče o návštěvy, organizace schůzek a další podpůrné administrativní práce
- Vedení hlavního webu asociace – vkládání dodaných článků a bannerů
- Komunikace s členskou základnu a vedení její databáze
- Získávání podkladů pro články do zpravodaje
- Evidence pokladny
- Každoměsíční příprava zasedání představenstva a dozorčí rady – rezervace sálu, občerstvení, technika, podklady
- Komunikace a koordinace akcí s kolegy v sekretariátu
- Setkání se zajímavými lidmi, nové zážitky a zkušenosti
- Občasná práce na home office
- Čeká Vás také prostor pro Vaše dobré nápady, nová řešení, aktivity v projektu apod.
Výsledkem Vaší práce bude: Bezchybně probíhající agenda sekretariátu, kterou máte pod kontrolou, dokončené úkoly v termínu.
Co určitě potřebujete:
- Spolehlivost, dochvilnost, systematický přístup k práci, dobrý time management
- Schopnost pracovat v běžných PC programech/online programech, znalost práce s Google diskem (ukládání, sdílení dat)
- Výbornou znalost češtiny
- Příjemné vystupování a vstřícnou komunikaci
- AJ na komunikační úrovni – schopnost vyřídit základní telefonát a odpovědět na e-mail
- Chuť se učit nové věci a rozvíjet se
- Ochotu pracovat nárazově i mimo pracovní dobu za příslušnou odměnu
- Rychlé psaní všemi deseti
- ŘP sk. B – aktivní řidič – vítáno
- Zkušenost s grafickými programy – vítáno
- Zkušenost se správou webů – vítáno
V současné chvíli tuto pozici opouští naše kolegyně – nastávající maminka, jde tedy o nabídku práce na 3 roky, ale s možným následným přesunem na pozici jinou.
Pokud si Vás vybereme, získáte velmi zajímavou a pestrou práci. Atmosféra v asociaci je dynamická a určitě se s námi nebudete nudit. Jsme spíše malý tým srdcařů, který dělá pro svoji práci maximum. Pokud budete mít návrhy na zlepšení, určitě je uvítáme a dostanete prostor je realizovat. Dostanete se do prostředí, kde se můžete setkávat s velmi zajímavými lidmi z oblasti českého podnikání i veřejných institucí a médií. Velkou odměnou pro Vás může být i to, že budete vědět, že pracujete na věcech, které podporují české podnikatele a že Vaše práce má opravdový dopad na jejich fungování.
Zázemí asociace je přímo u metra v Praze 8 – Karlíně.
Pokud se Vám líbí tako pozice a myšlenka asociace, neváhejte a pošlete nám Váš životopis na e-mail generální ředitelky Evy Svobodové: svobodova@amsp.cz, která si kandidáty zve na osobní pohovor.
Těšíme se na Vás.